mandag 24. mai 2010

Kveldstur sammen med Tara...





Før vi gikk en liten kveldstur, måtte vi bort å hilse på hestene... Tara er så rar, hun vil ikke ha skalker og tørre brødskiver inne, men hvis jeg gir hestene det er hun lynsnar å stjeler brødet fra hestene...

Men hun er samtidig redd for hestene så hun smyger seg forsiktig fram... :)




Videre på turen vår gikk vi forbi dette gamle huset. Vanligvis går jeg rett forbi, men fant ut at jeg skulle gå inn å se meg litt rundt...
Dette huset har stått tomt i mange år, har ikke bodd noen her siden det skjedde et mord her.. Litt skummelt, men jeg syns det er spennenes men slike tomme gamle hus og fjøs..




Jeg ble temmelig overasket da jeg så at halve taket var rast sammen på baksiden, tror at hele huset snart må rives...


Lille Saphira, som slettes ikke er så liten lengre, bli snart 1 år... Jeg var så heldig at jeg fikk være med på fødselen hennes, dvs jeg kom da hun akkurat var født, men fikk være med på hennes første skritt.. Det var et stort øyeblikk.. Hun er en helt spesiell hest, utrolig kjælen og veldig nyskjerrig... å så pen som hun er.. <3


Mor og datter... 

Ingen kommentarer: